Laisvalaikis

Pažintis su crossfit‘u: mano netaisyklingi pritūpimai ir nauja pravardė

Žinote, kai visi aplink tave vis kalba apie kažką, o tada ir galiausiai tu pasiryžti išbandyti. Man taip nutiko su crossfit‘u. Kiekvieną rytą pravažiuoju pro Amber crossfit‘o salę, matau, kaip kiti pluša, todėl pagalvojau, why not? Nes nuo „Insanity“ man šiek tiek pradėjo mausti kelius, o išbandyti kažką naujo – man visada norisi. O kai dar lieka kaip tik viena vieta pradedančiųjų grupėje – tai jau šioks toks ženklas.

Vakar prieš aštuonias jau keliavau į treniruotę. Šaunu tai, kad viskas vyksta vos kelios minutės nuo manęs. Kažkaip pravažiuodavau ir buvau susidariusi įspūdį, kad ten tik salė, bet pasirodo, kad yra persirengimo kambariai ir net dušai (vakar man tai buvo itin aktualu, nes namuose mano dušas primena Veneciją). Apie 10 mūsų naujokų iš pradžių nedrąsiai stovėjo prie sienos, stebėjo, kaip vyksta treniruotė, o kartais net balsu juokdavosi, kad kai kurie dalykai yra iš serijos „mission impossible“.

Esu pratusi prie kitokio apšilimo, todėl buvo įdomu tai, ką rodė treneris. Po to pradėjome mokintis bazinius dalykus: pritūpimus, atsispaudimus ir atsilenkimus. Nors sportuoju ne savaitę ar ne dvi, bet pasirodo, kad blogai darau pritūpimus. Per daug kojas į šalis skėčiu, tai vakar gavau pravardę „Čarlis“ a la kaip Čarlis Čaplinas. Nice.

Ką galiu pasakyti? Tai yra totaliai kažkas kito nei iki tol dariau. Vienintelis dalykas, kuris mane gąsdina, tai pamačiau merginas ten, kur sportuoja, bet sorry, man jau ten nebėra gražu, kai viršutinė dalis primena bičą. Moteris turi būti moteriška. Šiaip visa kita – super dalykas, nes nors ir yra intensyvu, tačiau tai nėra totalus virinimas kaip „Insanity“ (ten einu tik antradieniais ir ketvirtadieniais, nes kitos dienos man yra per intensyvios. Labiau vertinu jėgos dienas, nors ir per jas tenka paprakaituoti iš širdies).

Taigi, per pirmąją dieną susipažinome, mokėmės, kaip taisyklingai daryti vienus ar kitus pratimus. Tada buvo 10 minučių darbo: padaryti kuo daugiau set‘ų po 10 pritūpimų, 10 atsispaudimų ir 10 atsilenkimų. Buvo tikras iššūkis, nes atsispaudimai – man yra totali kančia. Mano rankos nėra tvirtos, tai jau po kokio 5 rato buvo lengva pompa. Bet all good: viso padaryta 9 setai. Man rodos, kad tik viena mergina, kuri, beje, yra trenerė fitneso viename sporto klubų, padarė daugiau.

Vėliau laukė ne tempimo pratimai, kuriuos paprastai darome kituose sportuose, o darbas su voleliu. Tiesiog išmasažuoji viską. Tikrai fainas dalykas. Dabar laukia dar dvi treniruotės šią savaitę ir trys kitą – tuomet bus pabaigtas įžanginis kursas ir bus galima normaliai pradėti gilintis į visą tai. Ai, dar kažkaip man toks įdomus dalykas, nes kažkaip maniau, kad crossfit‘as yra labiau vyrukų sportas, bet pasirodo, kad dabar apie 70 proc. būna merginų, o likę – vaikinai, na, bent jau pas juos. Girls power!

Susidominau? Jei taip, tai susiraskite FB jų paskyrą. Šeštadieniais būna nemokama įvadinė treniruotė. Iš tikro šaunu, kad daugelis sportų pradėjo tai praktikuoti – nemokamą treniruotę –, nes žmogus gali ateiti ir pabandyti, bent jau suprasti, ar tai gali būti jam įdomu, ar sugebės ir panašiai. Pradinukų kursas t.y. 6 treniruotės kainuoja 35 eurai. Gerai tai, kad užsiėmimai vyksta vakare, 20:00 valandą, nes, pavyzdžiui, man labai patogu bus po darbo, nes reikės keliauti kasdien, o grįžti anksčiau – būtų va bank žaidimas.

You Might Also Like...

No Comments

    Leave a Reply