Grožis

Dvidešimt minučių išsigelbėjimo darboholikams ir šiek tiek pritingintiems

Būtų gerai, kad valgai, ką nori, nesportuoji ir esi laiba kaip gazelė. Na, OK, yra juk tokių moterų, kurios tik ir giriasi, kad pas jas genai gerai. Daugeliui mūsų taip nepasisekė: turbūt stovėjome ne toje eilėje, kai tuos genus dalino kažkur. Anyways, tačiau pasirodo, kad yra viltis tinginiams. OK, gal per daug negražiai nuskambėjo, bet rimtai, E-FIT yra išsigelbėjimas tiems, kas neturi laiko plušėti sporto salėje, tačiau nori gražių kūno linijų.

Negana to, negalėjau patikėti ir buvau gan skeptiškai nusiteikusi, nes kaip galima per dvidešimt minučių kažką pasiekti? Juk eini į sportą bent jau 50 minučių treniruotėje kilnoji svorius, darai cardio pratimus… negana to, eini ne du ar tris kartus per savaitę, o save push‘ini daugiau, tai kaip čia galima kažką pasiekti per mažiau nei pusvalandį? Pasirodo, kad galima.

Tai kas yra tas E-FIT‘as ir su kuo jis „valgomas“? Tai treniruotė, kurios metu yra siunčiami elektrodai į raumenis, kuomet yra atliekami tam tikri pratimai. Jausmas? Įdomus, nes visada yra jaučiami impulsai. Bet viskas nuo pradžios. Į šią treniruotę nereikia neštis nieko – na, apart savęs ir avalynės, jei manai, kad tau to reikia. Aišku, galima daryti ir mūvint tik kojines. Nežinau, kaip kitiems, bet jei tai yra ne joga ar pilates‘as, tai mėgstu, kad mano koja būtų  stabili. Ateini, tau duodama apranga – juoda maikutė ir trumpos tamprės. Juokiausi, kad jos grožio neprideda, nes kojos labai atrodo nekažką. Oh well, dienos pabaigoje, kai eini išsitaškyti į sportą, man mažiausiai rūpi, kaip atrodau.

Kiekvienam yra parenkama individuali programa, priklausomai nuo sportuojančio fizinio lygio, norų, kurias vietas norima padailinti. Man teko šiek tiek sunkesnis variantas, nes prisipažinau, kad einu sportuoti gan reguliariai. Gailėjausi jau po kelių minučių, nes prakaitas bėgo upeliais. Žinote tą jausmą, kai ateini į sportą, atrodo, kad iš širdies taškaisi, o nieko nesuprakaituoji. Čia to nereikės pajusti, nes kaip skambėtų yuks, bet viską išprakaituoji. Grįžtant prie pasakojimo, tai tau yra uždedamas specialus kostiumas, kuriame yra dešimt elektrodų porų. Pradėjus daryti pratimą jie būna gan silpni, tačiau kuo toliau, tuo gražiau – jie stiprėja.

Juokinga, kad gali atlaikyti TRX treniruotę, tačiau kai reikia daryti vos kelis pratimus su diržais, o visas procesas truko kelias minutes, tai vos pavyksta išstenėti. Rankos dreba kaip lapeliai vėjuje (čia jau labai poetiškai gavosi). Ir taip: mano treniruotė truko dvidešimt minučių, bet buvo vietų, kai norėjau atsisėsti ir nieko nedaryti. Norėjosi sustoti, nes atlikti pratimą vos minutę buvo beveik mission impossible. Pasirodo, kad viso proceso metu dirba ne tik pagrindiniai raumenys, kuriuos dažniausiai pumpuojame sporto salėse, bet ir giluminiai. Mane įspėjo, kad raumenukai pradės skaudėti ne kitą dieną, o dažniausiai po kelių. OMG, savaitgalis man buvo agonija, nes supratau, kad rankose yra kažkokie raumenys, kurių nežinojau turinti. No pain, no gain.

Pabaigai yra skiriamos kelios minutės, kuomet išsitiesi ir kimarini. Tai buvo pati lengviausia dalis, nes jausmas primena, jei esate bandę vibro plokštę. Kūnas atsipalaiduoja ir pailsi po patirto šoko. Dabar tiksliai nepamenu, kokiu intervalu dirbome, bet jei atmintis neapgauna (reikia jau man vaistų arba užsirašinėti) tai buvo 30-10 intervalas. Žinau, skamba labai lengvai, bet neapsigaukite. Teko treniruotės metu padirbėti su diržais, su kamuoliu ir savo kūno svoriu (o jis jau nėra toks mažas).

Burokinė spalva labai tiko prie juodos aprangos. Būtent tokios spalvos buvo mano veidas po treniruotės. O jau nekalbu apie tai, kad nuėmus kostiumą, apranga buvo šlapia nuo prakaito. Studijoje viskas padėta ant lėkštutės, todėl tau yra duodamas su apranga ir rankšluostis, kad po to galėtumei užbėgti į dušą. Tai koks įvertinimas? Mano skepticizmas buvo išprakaituotas. Tikiu, kad per dvidešimt minučių tinginiukai ar laiko neturintys turi viltį turėti gražų kūną. Aleliuja. Pabaigai dar pridėsiu, kad pasirodo, jog ši treniruotė ne tik tinka moterims, bet ir vyrams. Net vyrukai gali eiti „užsipumpuoti“ užuot salėje kilnoję štangas. Jei brangini savo laiką, tai ši treniruotė būtent tau.

 

Jums taip pat gali patikti

Komentarų nėra

Palikti atsiliepimą