Laisvalaikis

Pažintis su Platelių ežero grožiu kitaip – pro skaidrios valties dugną

„Facebook‘e“ dažnai vyksta įvairūs žaidimai: a la pritagg‘ink kažką ir laimėk. Voila, pažymėjau mamą ir laimėjome. Laimėjome pasiplaukiojimą su gidu skaidriomis valtimis Plateliuose. Bet… normalūs žmonės vasarą ilsisi, o mes ariame, tai laiko kaip ir nebuvo. Gavosi, kad susirašau, ar galima atvykti, o pasirodo, kad vos kelios dienos lieka iki sezono uždarymo. Taip rugsėjį su Edvinu pajudame link Platelių, o ne su mama, nes ji bijojo, kad neįlips, kad apsivers, kad galbūt mūsų neišlaikys, kad per sunku….na, tiesiog ji sugalvojo n milijoną priežasčių, kodėl nevažiuoti…

Susivedėme koordinates – Platelių ežero jachtklubas ir buvo pasakyta, kad atvykus ieškoti vėliavėlių ir užrašo – skaidrios valtys. Easy peasy su Google maps – netrukome surasti vietą.

Pradėkime nuo to, kad dėl to, kad mes atvykome sezono uždarymo dieną, tai plaukiojimai su gidu nebevyko. Tiesiog gavome valtį skaidriu dugnu, parodė mums planelį, kaip ir kur plaukti, tad joks čia raketų mokslas. Oras pasitaikė gan geras, saulė žemė ridinėjosi, nors ir rugsėjį, tačiau ežere buvo galima jausti gan gūsingą vėją. Tas tapo tikra kliūtimi momentais, kai pajudėjome nuo kranto, bet per kančias į žvaigždes. Pradėkime nuo to, kad ežeras yra giliausias ir didžiausias Žemaitijoje, jame stūkso net septynios salos. Mes turėjome galimybę plaukti kaire Veršių salos puse, pasiekti istorinę Pilies salą ir grįžti dešine puse, tačiau vėjas buvo gan didelis. Nutarėme, kad mūsų valandos tikslas – apiplaukti tik Veršių salą, nes geriau sustoti, pasimėgauti vaizdais, pachill‘inti

Tai kas tos skaidrios valtys? Pasirodo, kad jos kilusios, jei taip galima pavadinti, iš Kanados ar JAV. Lietuviai pritaikė tai, ką matė užsienyje, kad būtų galima pasigrožėti Platelių ežero augmenija ir žuvų gausa, neišlipus iš valties, nepanėrus ir nesušlapus. Realiai man tai labiau priminė ne baidarę, o kažką panašaus į kanoją savo forma. Visas korpusas yra padarytas iš permatomos medžiagos, tai atrodo, kad sėdėtumei vandenyje. Kuomet vėjas kelias bangas, pamatyti itin gerai dugno nelabai pavyksta. Negana to, reikia turėti omeny, kad ežeras vietomis yra itin gilu, todėl ten kažką pamatyti – misija neįmanoma. Sustojus kairėje Veršių salos pusėje, kurioje mums susidarė užuovėja, vaizdas buvo kažkas wow. Visas augmenijos pasaulis po tavimi, aplinkui kur ne kur žydi lelijos, galima ir mažų žuvyčių pamatyti. Tobulai.

Šiaip valdyti skaidrią valtį nėra sunku – tas pats kaip ir baidarę, tik mums kliuvo, kad gal šiek tiek per trumpi irklai. Kažkaip mes ten labai kapojomės su jais ir taškėmės. Galvojame, kad gal jei būtų ilgesni, būtų lengviau plaukti ir manevruoti, nes kai esi aukštas, šiek tiek trūksta kelių centimetrų irkluose. Beje, galima plaukti ir naktį, kuomet valtis yra apšviečiame. Spėju, kad vaizdas turėtų būti fainas ir kažkas unikalaus. Na, galbūt kitais metais.

Prisipažinsiu, kad kainos, kiek kainuoja pasiplaukiojimai, nežinau, nes manasis – laimėjimas. Visą informaciją galima rasti jų puslapyje arba „Facebook“ paskyroje. Beje, galite be jokių baimių kartu imtis telefonus ar fotoaparatus, jei neketinate apsiversti, nes yra speciali kišenėlė, tad tikrai bus galima kažką pafotografuoti ar pafilmuoti.

p.s. ir mūsų plaukimo metu Edvinas nusprendė net kai ko paklausti, nors į jį buvau atsukusi nugarą ir priklaupti jam neteko.

You Might Also Like...

1 Comment

Kolibri valtys
    2022 24 sausio at 8:00

mes amžini valčių mėgėjai, mėgstam plaukioti, turime nusipirkę nuosavą kolibri valtelę, bet kartais išbandom ir kažką naujo. skaidrios valtys tikrai turi savo žavesio, tik su jomis yra mažai vietų kur plaukti, kad matytųsi dugnas ir visos grožybės.