Laisvalaikis

Neįprasta nakvynė namelyje medyje 8 metrų aukštyje

Pamenu vaikystėje, kai namie statydavomės būstines. Na, taip vadinome mūsų masterpiece‘us iš įvairių paklodžių, užklotų ar minkštų dalių nuo sofų. Vėliau, kai jau oras buvo geras, veiksmas keldavosi į lauką: statydavomės palapines iš visko, ką rasdavome namie. O man reikėdavo dar komforto, tai aš atsinešdavau prailgintuvą ir televizorių, kad būtų fainiau ir jaukiau. Gi niekada negali žinoti, gal nuspręsi kokius multikus pasižiūrėti. Ai, buvo dar variantas, kai iš šieno kitkų (tie, kas vasaras leido pas senelius kaime, tai žinos apie ką aš) pasidarydavome namus.

Buvo dar labai daug išvykų su šeima, kai tekdavo miegoti palapinėse. Jei reikėtų kalbėti apie vaikystę, tai realiai visos atostogos buvo gamtoje ir be didelių patogumų, tačiau su metais viskas pasikeitė. Dabar jau norisi šiek tiek daugiu prabangos, patogumo, nes gi tie seni kaulai daro savo. Bet aš visada mielai grįžtu į vaikystę, todėl nusprendžiau, kad kodėl nepabandžius kažką šiek tiek kitokio nei įprastai. Sugalvojau, kad noriu pakeisti aplinką ir kelioms dienoms ištrūkti. Internetas yra visagalis. Šiek tiek paieškų, susirašinėjimų ir aš patraukiau į Tauragę.

Pasirodo, kad viename nuotykių parke t. y. parke, kur galima pasikarstyti medžiuose yra keletas namelių medžiuose. Užsisakiau internetu, nes tiesiog brūkštelėjau laišką, pasiderinome dėl dienų ir susitarėme dėl laiko. Sutarėme, kad susimokėsiu atvykusi. Taigi, kas čia per nameliai? Nameliai yra 8 metrų aukštyje, į juos patekti galima gan stačiomis kopėčiomis. Jei kažkas galvoja keliauti su mažais vaikais, tai siūlyčiau palaukti, kol šiek tiek paaugs, nes lipti nėra taip lengva, o ir aukštis nėra toks mažas. Aišku, aš sugebėjau su šunimis ten apsigyventi, bet traumų nepavyko išvengti. Paryčiais nusprendžiau, kad reikia šunis išvesti, o tiksliau – išnešti, tai sugebėjau su vienu nuo kelių laiptų nučiuožti. Gal labiau tai priminė skrydį, nes reikėjo rinktis, arba šunį mesti, arba ant šiknos leistis per tris ar keturis laiptelius. Pasirinkau paskutinė variantą ir gavau priminimą kelioms savaitėms – nugaros nubrozdinimą.

Realiai mediniame namelyje yra tik lova, staliukas bei lemputės, kurios yra maitinamos baterija. Taip pat buvo kelios žvakutės, tačiau gerai, kad sustojusi į parduotuvę pasiėmiau daugiau. Kai prisidegi žvakučių, tuomet vaizdas ir jausmas yra unreal. Beje, patalynė yra duodama: čiužinys, kaldra ir pagalvė. Prisipažinsiu, kad sušalau, tad teko vilktis visus turimus drabužius ilgomis rankovėmis, dėtis kojines ir į lovą priimti cepelinus, nes jie kaip vandens pūslės šiek tiek šildė. Jei užsimanai į tuliką, tai tenka leistis žemyn ir eiti į administracines patalpas. Man buvo duotas raktas, nes vakare jos yra užrakinamos. Gali eiti, jei reikia į dušą, yra mažas kambarėlis, kuriame rasi kavos, arbatos, virdulį.

Kaip sekėsi miegoti? Na, jei ne faktas, kad buvo šalta, tai gan normaliai. Nors… Čia jau mano fantazija pasidarbavo. Atvažiavus man pasakė, kad šiaip būna ramu aplink, nes parkas užsidaro, tačiau jaunimas vietinis yra jaunimas. Įspėjo, kad kartais jie mėgsta trainiotis aplinkui, tai OMG. Vis man girdėjosi, kad kažkas eina prie mašinos (ji stovėjo palei langus, na, vos keli metrai nuo namelio), kad kažkas šliaužioja apie namelį, kad kažkas gal jau ir tomis kopėčiomis lipa. Nors užraktas yra iš vidaus, bet kai esi viena, kai tavo fantazija įsisiūbuoja ir esi 8 metrai virš žemės, tai miegasi nelabai kažką. Šiaip pats experience‘as tai nerealus. Tai pat reikia suprasti, kad esi medyje, todėl vėjo gūsis ar šiaip kažkoks pasiūbavimas tikrai jaučiasi, nors aplink matai, kad viskas yra saugiai sutvirtinta trosais, tačiau vien kirba mintys: „O kas, jeigu…“.

Dabar teko atsiversti svetainę (jei ką, tai čia buvo Taurų nuotykių parke ši atrakcija), tai kaina dviem žmonėm – 40 eurų. Nežinau kodėl, bet man rodos, kad aš viena mokėjau lyg ir 30, bet gal čia jau atmintis mane tokią seną apgauna. Ką galima apskritai nuveikti be nakvynės? Parke gali užsiimti įvairiomis pramogomis, tačiau aš nuvariau į šalia esantį wake parką. Žadėjau pabudusi eiti karstytis po medžius, nes nesu dar to dariusi (taip, esu labai nepopuliari lietuvė, nes visi jau turbūt n kartų yra buvę ir išbandę, o man neteko dar. Mano sąraše yra ši veikla, bet kažkada gal vėliau…), bet kitą dieną per daug rankas skaudėjo. Pasitaškiau ir išsitaškiau vandenyje.

Jei kažkas nori pabėgti nuo rutinos, šiek tiek pakeisti aplinką ir pamiegoti neįprastoje vietoje, tai būtinai rekomenduoju. Vienintelis dalykas: pasiimkite miegmaišį, jei esate iš tų, kurie sušąla lengvai. Tikrai nepamaišys.